Hockeyteam AMHC-B1 doet Obstaclerun voor goed doel

Het voltallige jongens B1 hockeyteam van AMHC doet maandag 2 april mee aan de Obstaclerun Amersfoort. Het team start gezamenlijk voor de 4 kilometer uitdaging met 9 obstakels onder meer geplaatst op de pleinen in de binnenstad. Het team, dat gesponsord wordt door Schneider Electric, speelt op Super B niveau en maakt in de play-off kans op deelname voor het nationaal eindtoernooi. Aanstaande maandag tijdens de Obstaclerun Amersfoort loopt het AMHC B1 team voor het Spieren voor Spieren kindercentrum gevestigd in het Wilhelmina Kinderziekenhuis Utrecht. Inschrijven voor de Obstaclerun Amersfoort is mogelijk t/m vrijdag 30 maart.

Support het team met een donatie! Volg deze link!

Op de foto staan: Daan Mares, Alexander Ponfoort, Quinten Kamminga, Tammo Bieze, Hanne Bieze, Thijmen Nijland, Willem Peters, Willem Bouwman, Joris van der Linden, Merlijn Hoogeveen, Wouter Mullink, en Mees van den Berg.